B&A startte het jaar met een nieuwe visuele identiteit: het logo en de huisstijl kregen een frisse update. Rood en grijs maken plaats voor levendig oranje mét fade: strakker, energieker en moderner dan voorheen.
Een blik op het logo laat zien dat de B en de A nu zijn gekoppeld, waarmee we onze betrokkenheid en samenwerking visualiseren. De opwaartse lijn hierin staat symbool voor groei en vooruitgang.
Met het nieuwe logo is ook een nieuwe pay-off geformuleerd, die de essentie van onze organisatie in een paar woorden samenbrengt: Doen wat werkt. We meten en evalueren onze resultaten, zodat we weten wat echt werkt, wat voor een bewoner echt verschil maakt. We doen wat er gedaan moet worden, we doen wat werkt.
De nieuwe huisstijl werd in de afgelopen dagen al zichtbaar in onze communicatiemiddelen en -kanalen, waaronder uiteraard ook de website.
Onze nieuwe visuele identiteit weerspiegelt een vooruitstrevende, eigentijdse uitstraling voor B&A, die beter aansluit bij onze ambities voor de toekomst.