B&A is een bevlogen en maatschappelijk betrokken organisatie in het sociaal domein. Het is een goed lopend bedrijf met ontwikkelpotentieel. Iedereen werkt er elke dag met bezieling en realiteitszin in, voor en met de uitdagende wijken van ons land. Of het nu gaat om mensen met schuldenproblematiek, jongeren met een hulpvraag of eenzame ouderen: in alles gaat B&A op zoek naar iemands eigen talenten om van daaruit het zelfvertrouwen te stimuleren en de ondersteuning te organiseren die iemand nodig heeft om het leven terug op de rit te krijgen. Als nieuwe directeur ben je het gezicht van het buurtteam binnen de projecten, voor de medewerkers en opdrachtgevers in het bijbehorende netwerk. Je houdt je bezig met het continueren van de bestaande dienstverlening en ontwikkelen van nieuwe innovatieve diensten die aansluiten op de vraag van de bewoner en de maatschappelijke ontwikkelingen. Als leidinggevende van 6 managers en 1 teamleider motiveer en inspireer je indirect 150-170 medewerkers/ vrijwilligers/ stagiairs. Je bent sparringpartner voor je team en je stimuleert en stuurt op de ontwikkeling en implementatie van nieuwe diensten en beleid.
B&A staat te trappelen om met frisse energie verder te ontwikkelen om nog meer in het sociaal domein te kunnen betekenen. Jij kunt daar als directeur een grote bijdrage aan leveren. Je bouwt verder aan een mooie organisatie met een laagdrempelige, informele sfeer, hands-on harde werkers mentaliteit en enthousiaste, deskundige, ondernemende, ideeënrijke en energieke collega’s. Verder biedt B&A onder andere:
Afhankelijk van ervaring een maximaal salaris van bruto € 6.065, – per maand bij een 36-urige werkweek, een vakantie-uitkering van 8% en een resultaatafhankelijke uitkering van 0-8%.
Diverse voorzieningen (o.a. laptop en telefoon) en de mogelijkheid om je werk daar te doen waar het op dat moment het beste past.
Aantrekkelijk secundaire arbeidsvoorwaarden.
We zoeken een zichtbare, benaderbare en netwerkende directeur met ervaring en affiniteit met een sociale organisatie. Iemand met een goed gevoel voor wat er speelt in de maatschappij, specifiek Amsterdam Zuidoost en met een vooruitziende blik wat betreft de gevolgen voor bewoners van deze ontwikkelingen. Ervaring met het werken in een multiculturele samenleving en de uitdagingen die daar mee gepaard gaan, zijn een pré. Je hebt een sterk zakelijk en financieel inzicht en werkt hard aan duurzame relaties met opdrachtgevers waarbij je het geen probleem vindt om een stapje extra te zetten. Complexiteit binnen een organisatie zie jij als een uitdaging waar je graag mee aan de slag gaat. Je vindt het leuk om het boegbeeld van de organisatie te zijn maar tegelijkertijd ben je ook de benaderbare menselijke manager in de organisatie. Iemand met humor en de handigheid om zich op verschillende niveaus te bewegen. En zo een ieders belangen te behartigen.
Verder voldoet de directeur aan de volgende belangrijke profieleisen:
5-10 jaar aantoonbare managementervaring op strategisch niveau of als operationeel manager.
Aantoonbare ervaring met aanbestedingstrajecten en/of het (mee)schrijven aan offertes, en/of subsidieaanvragen.
Relevant, breed professioneel netwerk binnen gemeenten (en zorgpartners) in Amsterdam ( Zuidoost) en/of andere regio, of snel in staat een netwerk op te bouwen.
Commercieel, ondernemend, een netwerker. Je signaleert en speelt in op feitelijke en verwachte (markt)ontwikkelingen en weet je team te ondersteunen om deze plannen te realiseren.
Wil je meer weten over deze organisatie, de inhoud van de functie, de opgave en de profielschets, lees dan het functieprofiel dat je op de website van Leeuwendaal kunt downloaden.
De procedure wordt begeleid door Irina Raimondo, adviseur executive search. Voor inhoudelijke vragen over de functie kun je met haar contact opnemen en voor vragen over de procedure met Anouk Keiren, research consultant. Zij zijn bereikbaar via 088 – 00 868 00.
Om te solliciteren, ga naar de website van Leeuwendaal, klik op de solliciteerbutton en volg de stappen zoals aangegeven. Tijdens het proces wordt gevraagd om je emailadres, persoonsgegevens, cv en een motivatiebrief.
We ontvangen je reactie graag uiterlijk op zondag 5 maart 2023.