070 30 29 500 info@bagroep.nl

Financial controller met affiniteit voor projectcontrol

(32- 40 uur, standplaats Den Haag)

Heb je ervaring met het financieel beheer van projecten en ben je een effectieve sparringpartner die de samenhang van deadlines, afspraken, praktijk en cijfers goed kan overzien?

Wat ga je doen?

Je vervult een brede, allround functie binnen het team financiën van B&A, waarin je financial control combineert met project-control. In deze functie rapporteer je aan de controller, projectleiders en managers. Binnen het team werk je nauw samen met collega-controllers en de administratieve medewerkers.

Als Financial controller ben je op verschillende vlakken inzetbaar en vervul je een breed takenpakket:

Het werk kent een grote dynamiek die zorgt voor veel afwisseling en tegelijkertijd vraagt om flexibele werkhouding. En ondanks die dynamiek, is het belangrijk dat je de grote lijn goed bewaakt: je moet goed kunnen plannen en organiseren en anderen daarin tijdig betrekken. Ook zoeken we een collega die meedenkt in de verbeteringslagen op het gebied van de managementinformatie en dashboards die nog op het wensenlijstje staan.

Wat bieden wij jou?

B&A heeft een platte organisatiestructuur en een informele werksfeer. We kennen een no-nonsense cultuur waar een positieve sfeer en hard werken hand in hand gaan. Vanuit de kernwaarden betrokkenheid, daadkracht en positiviteit willen we steeds vernieuwen. Voor deze functie ontvang je bij fulltime dienstverband een bruto maandsalaris tussen € 3.600,- en € 4.200,-, afhankelijk van opleiding en ervaring. Daarnaast bieden we 29 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband) en een pensioenregeling. Tevens ontvang je een werklaptop en telefoon.

Wat zoeken wij in jou?

Het beschreven takenpakket vraagt niet alleen degelijke praktische kennis op het gebied van grootboek- en projectadministratie, maar ook (data)vaardigheden op het gebied van rapportage, monitoring en prognoses. Jij bent aan de ene kant hands-on: je draait je hand niet om voor het maken en nauwkeurig verwerken van  boekingen in het grootboek, met jouw stevige boekhoudkundige achtergrond denk je namelijk in journaalposten. Aan de andere kant heb je het vermogen om de grote lijn te zien en te kunnen bepalen wat voor acties er nodig zijn om daar te komen en dat in gang te zetten: je bent niet alleen uitvoerder, maar neemt ook het voortouw. Je bent bedreven met Excel en power-BI zit wellicht ook in je pakket.

Daarnaast zoeken we ook gewoon een leuke, betrokken collega. Jij bent collegiaal, energiek, dynamisch en positief ingesteld. Mocht het even druk zijn, dan zet jij ook een extra tandje bij, zodat we samen de doelstellingen behalen.. Hierdoor weet je de relatie te leggen tussen de cijfers en de praktijk. Je kunt goed plannen en organiseren en zorgt ervoor dat je werkzaamheden op tijd klaar zijn.

Naast bovenstaand profiel beschik je over:

Bij B&A werken medewerkers die van nature waardevolle verbindingen leggen tussen mensen. Herken je je hierin? Dan hebben we een goede match met elkaar!

Dit zijn wij!

B&A voert sociaal werk uit door middel van projectorganisaties in grote en middelgrote gemeenten en adviseert overheden, non-profit- en publieke uitvoerings- en brancheorganisaties over het sociaal domein. Voor B&A is het leidende principe: Elk mens is ergens goed in. Geen enkel mens is goed in alles. Iedereen is (vol)waardig. Er wordt bij B&A gewerkt vanuit optimisme, met gezonde veranderingszin en in de overtuiging dat voor elk probleem een oplossing bestaat. Het is een snelle, lenige en organische organisatie, waar geen dag hetzelfde is en altijd gestreefd wordt naar verbetering en innovatie. De mensen van B&A streven er naar om voor de mensen voor wie zij werken een vangnet én trampoline te zijn. Nuchter, oplossings- en resultaatgericht en samenwerkend in de complexe wereld van verkokerde belangen, schotten en loketten, zetten de doeners en denkers van B&A zich in voor alle bewoners van de wijken waarin de organisatie actief is.

Enthousiast geworden?

Solliciteer direct via deze link met je CV en onderscheidende en persoonlijke motivatiebrief. Weet je ons te overtuigen en kom je door de eerste selectie heen? Dan bestaat de verdere sollicitatieprocedure uit twee sollicitatiegesprekken en een referentiecheck. Wanneer we beiden een match zien, hopen we je daarna te kunnen verwelkomen in ons team!

High Quality Recruitment ondersteunt B&A Groep exclusief in deze procedure. Dit betekent dat reacties van andere bureaus niet op prijs worden gesteld. Vragen, reacties en sollicitaties kunnen verstuurd worden naar Berrit Frankema, bereikbaar via b.frankema@high-quality.nl of 06 52 37 26 97.

Deze website maakt gebruik van cookies om website verkeer te analyseren. Meer info

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten