070 30 29 500 info@bagroep.nl

hr adviseur

(32-40 uur per week)

In deze adviesrol verdeel je de werktijd in de basis 50-50 over ons kantoor in Den Haag en de andere locaties in Rotterdam, Zeist, Amersfoort en Amsterdam.

Ben je energiek? Leg je van nature waardevolle verbindingen? Is je kennis van HR processen en wetgeving up-to-date? Weet je de balans tussen de organisatie en de mens goed te bewaren bij het geven van advies? En kun je de rust en structuur bewaren in een steeds veranderende omgeving? Lees dan onze vacature!

Wat ga je doen?

Als HR adviseur bij B&A vervul jij een brede HR-adviesrol met een veelzijdig takenpakket. Je schakelt met onze leidinggevenden van de verschillende organisatieonderdelen als het gaat om operationele en tactische vraagstukken op het gebied van instroom, doorstroom en uitstroom. Dit doe je door te snappen wat de organisatie, leidinggevenden en medewerkers nodig hebben en goed aan te voelen wat er speelt. Je ziet toe op de juiste toepassing van het HR-beleid, procedures, de cao en wet- en regelgeving. De uitdaging in deze functie zit hem in de verschillende uitvoeringsprojecten waar je voor gaat werken, met bijbehorende samenwerkingspartners en externe opdrachtgevers. Elk onderdeel heeft een eigen werkwijze en cultuur. Je schakelt continu tussen verschillende adviesstijlen, afgestemd op je gesprekspartner en de omgeving waar je bent.

Je werkt nauw samen met je HR-collega’s om de HR-dienstverlening nog verder te optimaliseren. Begin dit jaar hebben we er na een overname 120 nieuwe collega’s bij en werken er inmiddels ruim 300 collega’s bij B&A verdeeld over diverse steden in het land.

wat bieden wij jou?

B&A heeft een platte organisatiestructuur en een informele werksfeer. We kennen een no-nonsense cultuur waar veel lachen en hard werken hand in hand gaan. Er is een grote tafel om samen te lunchen (zelfs in coronatijd) en het Haagse Bos is uitnodigend dichtbij voor een wandeling. Vanuit de kernwaarden betrokkenheid, daadkracht en positiviteit willen we steeds vernieuwen. Uiteraard bieden wij een passend salaris, 29 vakantiedagen (fulltime dienstverband) en pensioenregeling.

WAT ZOEKEN WIJ IN JOU?

Je bent positief ingesteld en je gedijt goed in een veelzijdige rol. Je bent zelfstartend, ziet wat nodig is, neemt initiatief en vraagt hulp als je even vastloopt. Je denkt steeds in mogelijkheden en je weet anderen op een prettige manier mee te nemen, te overtuigen en te betrekken bij hetgeen je doet of wil gaan doen. Meebewegen met de continu veranderende omgeving is noodzakelijk om hier bij B&A op je plek te zitten.

De match met de organisatie en het team vinden we een belangrijk uitgangspunt. We vragen verder:

In deze adviesrol verdeel je de werktijd in de basis 50-50 over ons kantoor in Den Haag en de andere locaties in Rotterdam, Zeist, Amersfoort en Amsterdam.

dIT ZIJN WIJ!

B&A voert sociaal werk uit door middel van projectorganisaties in grote en middelgrote gemeenten en adviseert overheden, non-profit- en publieke uitvoerings- en brancheorganisaties over het sociaal domein. Voor B&A is het leidende principe: Elk mens is ergens goed in. Geen enkel mens is goed in alles. Iedereen is (vol)waardig. Er wordt bij B&A gewerkt vanuit optimisme, met gezonde veranderingszin en in de overtuiging dat voor elk probleem een oplossing bestaat. Het is een snelle, lenige en organische organisatie, waar geen dag hetzelfde is en altijd gestreefd wordt naar verbetering en innovatie. De mensen van B&A streven er naar om voor de mensen voor wie zij werken een vangnet én trampoline te zijn. Nuchter, oplossings- en resultaatgericht en samenwerkend in de complexe wereld van verkokerde belangen, schotten en loketten, zetten de doeners en denkers van B&A zich in voor alle bewoners van de wijken waarin de organisatie actief is.

belangstelling?

Solliciteer direct via deze link met je CV en onderscheidende en persoonlijke motivatiebrief. Weet je ons te overtuigen en kom je door de eerste selectie heen? Dan bestaat de verdere sollicitatieprocedure uit twee sollicitatiegesprekken en een referentiecheck. Wanneer we beiden een match zien, hopen we je daarna te kunnen verwelkomen in ons team!

Voor inhoudelijke vragen over de functie kan je contact opnemen met Willemke Tolman, HR manager B&A via w.tolman@bagroep.nl en 06-50233296 op maandag, dinsdag en donderdag. Voor vragen over de procedure neem je contact op met de HR afdeling via HR@bagroep.nl of 070-3029549.

Reageren kan tot 31 juli 2020. De vacature wordt bij voldoende reacties eerder gesloten. Door de vakantieperiode kan de reactietijd wat langer zijn.

Noot aan externe bureaus: wij waarderen jullie wens om mee te helpen met het vinden van de juiste kandidaat. Toch kiezen wij ervoor om de vacature zelf te vervullen.

Deze website maakt gebruik van cookies om website verkeer te analyseren. Meer info

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten