[32-40 uur | Den Haag]
Krijg jij er energie van om de handen uit de mouwen te steken en als leidinggevende van een aantal teams de gestelde doelen rondom personeel, facilitaire zaken, huisvesting en IT te behalen? Kan je daarnaast als ervaren interim Manager Bedrijfsvoering met HR-achtergrond met het bestuur meedenken over de toekomstige vormgeving van deze rol en overige organisatieontwikkelingen? En ben je op korte termijn beschikbaar voor een opdracht in Den Haag? Lees dan direct meer over deze opdracht bij B&A.
Bij B&A zijn wij per direct op zoek naar een Manager Bedrijfsvoering a.i.
Als Manager Bedrijfsvoering a.i. bij B&A is je opdracht drieledig:
Je zorgt er, samen met je teams, voor dat de verschillende operationele, tactische en beleidsmatige doelstellingen rondom personeel, facilitaire zaken, huisvesting en IT worden gerealiseerd. Ook waarborg je dat de dienstverlening aan de organisatie en aan opdrachtgevers aansluit bij marktontwikkelingen.
Het is een nieuwe functie, die vormgegeven en nader afgebakend moet worden. De organisatie is momenteel volop in beweging. Jij denkt in deze tijdelijke rol mee en adviseert het bestuur over de toekomstige vormgeving van deze functie.
Je draagt bij aan de MT-vorming en overige organisatieontwikkelingen, zoals de introductie van de PDCA-cyclus in het kader van kwaliteitsmanagement.
Als Manager Bedrijfsvoering a.i.:
geef je als meewerkend voorman of -vrouw leiding aan drie teams, namelijk HR, Facilitair & Huisvesting en IT. Je begeleidt en instrueert o.a. medewerkers in de dagelijkse werkzaamheden, signaleert en organiseert ontwikkel- en trainingsbehoeften, begeleidt ziekteverzuim en voert ontwikkelgesprekken met medewerkers.
fungeer je als sparringpartner van het bestuur en maak je onderdeel uit van het MT.
ben je een teamspeler die nauw samenwerkt met de leden van het MT en de bestuurssecretaris.
stel je samen met je teams de jaarplannen en begrotingen op, voert deze uit en bewaakt deze.
ben je verantwoordelijk voor alle zaken rondom HR, Facilitair & Huisvesting en IT. Je realiseert en optimaliseert, in samenwerking met het betreffende team, beleid en werkprocessen. Ook zorg je voor optimaal en veilig gebruik, beheer en onderhoud van onze verschillende locaties, IT-systemen en facilitaire bedrijfsmiddelen.
draag je zorg voor de voorbereiding van het overleg van de bestuurder met de OR over onder andere nieuw of aangepast HR-beleid.
Een opdracht tot en met eind 2022 in een bevlogen en maatschappelijk betrokken organisatie. B&A heeft een platte organisatiestructuur en een informele werksfeer met korte lijnen. We kennen een no-nonsense cultuur waar veel lachen en hard werken hand in hand gaan. Vanuit de kernwaarden betrokkenheid, daadkracht en positiviteit willen we steeds vernieuwen.
Jij hebt:
een afgeronde Hbo- of WO-opleiding.
ruime en recente ervaring als manager.
ruime en recente ervaring met alle facetten van het HR-vak, zowel op beleidsmatig, tactisch als operationeel niveau.
kennis van en ervaring met facilitaire zaken, huisvesting en IT is een pré.
ervaring met organisatieverandering.
Jij bent:
organisatiesensitief en durft met lef én voelsprieten op alle niveaus te signaleren, te handelen en te rapporteren.
een stevige persoonlijkheid met verantwoordelijkheidsgevoel, die knopen durft door te hakken en overlegt waar het nodig is.
zelfstartend en proactief. Je ziet wat nodig is en hebt een hands-on mentaliteit, waarbij je enerzijds actief meewerkt met het team en anderzijds ook de helicopterview behoudt.
communicatief sterk, coachend en motiverend.
gestructureerd en beleidsmatig onderlegd.
In deze rol werk je vanuit ons kantoor in Den Haag, afhankelijk van de situatie behoort hybride werken ook tot de mogelijkheden.
B&A voert sociaal werk uit door middel van projectorganisaties in grote en middelgrote gemeenten en adviseert overheden, non-profit- en publieke uitvoerings- en brancheorganisaties over het sociaal domein. Voor B&A is het leidende principe: Elk mens is ergens goed in. Geen enkel mens is goed in alles. Iedereen is (vol)waardig. Er wordt bij B&A gewerkt vanuit optimisme, met gezonde veranderingszin en in de overtuiging dat voor elk probleem een oplossing bestaat. Het is een snelle, lenige en organische organisatie, waar geen dag hetzelfde is en altijd gestreefd wordt naar verbetering en innovatie. Er werken inmiddels ruim 300 medewerkers bij B&A, verdeeld over diverse steden in het land. De mensen van B&A streven er naar om voor de mensen voor wie zij werken een vangnet én trampoline te zijn. Nuchter, oplossings- en resultaatgericht en samenwerkend in de complexe wereld van verkokerde belangen, schotten en loketten, zetten de doeners en denkers van B&A zich in voor alle bewoners van de wijken waarin de organisatie actief is.
Over de procedure kan contact worden opgenomen met B&A via HR@bagroep.nl. De selectie bestaat uit twee gesprekken en een VOG-aanvraag. De eerste sollicitatiegesprekken worden gevoerd in de week van 13 juni 2022.