[36 uur per week | Den Haag]
Bij B&A zijn wij per direct op zoek naar een Manager Facilitair en Huisvesting.
Als Manager Facilitair en Huisvesting bij B&A zorg je er, samen met je team, voor dat de verschillende beleidsmatige, tactische en operationele doelstellingen rondom facilitaire zaken en huisvesting worden gerealiseerd. Ook waarborg je dat de dienstverlening van en aan de organisatie aansluit bij marktontwikkelingen en kwaliteitseisen en -normeringen.
Verder:
geef je leiding aan het team Facilitair en Huisvesting, waarbij je o.a. medewerkers begeleidt en instrueert in de dagelijkse werkzaamheden, zorg draagt voor de juiste bezetting, ontwikkel- en trainingsbehoeften signaleert en organiseert, ziekteverzuim begeleidt en ontwikkelgesprekken voert met medewerkers.
hou jij je bezig met de ontwikkeling, voorbereiding en realisatie van processen en beleid rondom facilitaire zaken en huisvesting. Je draagt zorg voor de administratieve organisatie van protocollen en werkprocessen, voert regie en zorgt dat beleid actueel en toepasbaar is, mede volgens de richtlijnen van de ISO 9001 en 27001.
stel je jaarplannen en begrotingen op, voert deze uit en bewaakt deze.
ben je eindverantwoordelijk voor alle raken rondom facilitair en huisvesting. Je realiseert, in samenwerking met het team, optimaal en veilig gebruik van onze verschillende locaties en facilitaire bedrijfsmiddelen en zorgt voor optimaal beheer en onderhoud daarvan. Daarbij werk je nauw samen met de verschillende ondersteunende afdelingen en ook met de collega’s in de uitvoering.
draag je eindverantwoordelijkheid voor inkoop- en contractbeheer.
B&A heeft een platte organisatiestructuur en een informele werksfeer met korte lijnen. We kennen een no-nonsense cultuur waar veel lachen en hard werken hand in hand gaan. Vanuit de kernwaarden betrokkenheid, daadkracht en positiviteit willen we steeds vernieuwen.
Voor de functie van Manager Facilitair en Huisvesting ontvang je een jaarcontract. Het bruto maandsalaris is maximaal €5.000,- o.b.v. een fulltime dienstverband (40 uur), afhankelijk van opleiding en ervaring. Daarnaast krijg je o.a. een pensioenregeling, 29 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband (40 uur), een tegemoetkoming in je reiskosten, werklaptop en -telefoon. Ook kan je gebruik maken van bedrijfsfitness en het fietsplan.
Jij hebt:
een afgeronde Hbo-opleiding Facility management.
5-8 jaar recente, aantoonbare en uitvoerende ervaring met Facilitair en Huisvesting.
recente ervaring in het (bege)leiden van een team.
aantoonbare ervaring met bedrijfshuisvesting en (nieuw)bouwtrajecten.
een diploma BHV of Hoofd BHV (of de bereidheid deze te behalen).
aantoonbare ervaring met veiligheid in en om de werkplek, gebouwen en organisaties.
een rijbewijs B (rijbewijs BE is een pré).
Jij bent:
organisatiesensitief en durft met lef én voelsprieten op alle niveaus te signaleren, te handelen en te rapporteren.
sterk in het samenwerken met andere ondersteunende afdelingen, waaronder IT, en ziet ook het belang in van een goede samenwerking met de collega’s in de uitvoering.
een stevige persoonlijkheid, die knopen durft door te hakken, eigenaarschap pakt waar het kan en overlegt waar het nodig is.
zelfstartend en proactief. Je ziet wat nodig is en hebt een hands-on mentaliteit.
communicatief sterk, overtuigend en krijgt anderen mee in je plannen voor toekomstige ontwikkelingen.
vernieuwend, met oog voor dienstbaarheid, klanttevredenheid en de langere termijn.
In deze rol werk je vanuit ons kantoor in Den Haag en soms op onze locaties in Amsterdam.
B&A voert sociaal werk uit in grote en middelgrote gemeenten en adviseert overheden, non-profit- en B&A voert sociaal werk uit in grote en middelgrote gemeenten en adviseert overheden, non-profit- en publieke uitvoerings- en brancheorganisaties over het sociaal domein. Er wordt bij B&A gewerkt vanuit optimisme, met gezonde veranderingszin en in de overtuiging dat voor elk probleem een oplossing bestaat. Het is een snelle, lenige en organische organisatie, waar geen dag hetzelfde is en altijd gestreefd wordt naar verbetering en innovatie.
Solliciteer direct via deze link met je CV en persoonlijke motivatiebrief. Weet je ons te overtuigen en kom je door de eerste selectie heen? Dan bestaat de verdere sollicitatieprocedure uit twee sollicitatiegesprekken, een referentiecheck en een VOG aanvraag. Wanneer we beiden een match zien, hopen we je daarna te kunnen verwelkomen bij B&A!
Voor inhoudelijke vragen over de functie kan je contact opnemen met Rob Wittkampf via r.wittkampf@bagroep.nl en 06-21885408. Voor vragen over de procedure neem je contact op met de HR afdeling via HR@bagroep.nl of 070-3029549.
De vacature wordt bij voldoende reacties gesloten.
Noot aan externe bureaus: wij waarderen jullie wens om mee te helpen met het vinden van de juiste kandidaat. Toch kiezen wij ervoor om de vacature zelf te vervullen.