070 30 29 500 info@bagroep.nl

Marketing- en communicatieprofessional sociaal domein

(32-40 uur per week, standplaats Den Haag)

Ben jij ondernemend, heb je lef en ben je een proactieve en resultaatgerichte netwerker die B&A op de kaart kan zetten? Verbind jij binnen met buiten en andersom?  Draai jij je hand niet om voor het uitstippelen en uitvoeren van een strategische koers op het gebied van marketing en communicatie en krijg jij er energie van om actief betrokken te zijn bij uiteenlopende projecten? Lees dan snel onderstaande vacature van marketing- en communicatieprofessional Sociaal Domein bij B&A!

Decentralisaties, vernieuwingen op het gebied van re-integratie en participatie, continue wijzigingen in voorzieningen en zorg veranderen het sociale domein ingrijpend. B&A voert maatschappelijke dienstverlening, schuldhulpverlening en ondersteuning van bewoners(initiatieven) uit in grote en middelgrote gemeenten en adviseert overheden en non-profit organisaties over (jeugd)zorg, welzijn, werk, schulden en veiligheidsvraagstukken. Om B&A op de kaart te zetten bij onze stakeholders is een krachtige profilering en een effectieve communicatie- en marketingkoers op corporate niveau én binnen onze veelheid aan projecten van essentieel belang.

Wat ga je doen?

Binnen B&A werken doeners en denkers en dat is iets dat jou als communicatieprofessional ook typeert. Jij denkt op strategische wijze na over onze marketing en communicatie om vervolgens samen met jouw communicatiecollega’s een inspirerende en resultaatgerichte bijdrage te leveren aan het verwezenlijken van de organisatiedoelen en de identiteit van B&A. Je bruist van de ideeën, vertaalt kansen en mogelijkheden naar uitvoerbare plannen en steekt ook graag de handen uit de mouwen, waarbij je meebeweegt met externe en interne ontwikkelingen. Daarnaast heb je de volgende taken:

wat bieden wij jou?

Als communicatieprofessional bij B&A werk je nauw samen met collega’s in de hele organisatie. Allemaal met verschillende ervaringsniveaus en expertises. Binnen deze zelfstandige functie, waar je zelfstartend te werk gaat, bieden we je volop mogelijkheden voor verdere ontwikkeling. B&A heeft een platte organisatiestructuur, een informele werksfeer met directe lijnen, waar duidelijke communicatie en het nemen van initiatieven wordt gewaardeerd. Onze collega’s herken je aan de voor ons belangrijke eigenschappen: betrokkenheid, daadkracht en positiviteit. We willen steeds vernieuwen en kennen een no-nonsense cultuur. Uiteraard bieden wij een passend salaris, 29 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband) en een pensioenregeling.

wat zoeken wij in jou?

Jij:

DIT ZIJN WIJ!

Voor B&A is het leidende principe: elk mens is ergens goed in, geen enkel mens is goed in alles, iedereen is (vol)waardig. De mensen van B&A (circa 300 medewerkers) werken elke dag met bezieling en realiteitszin in de uitdagende wijken van ons land. In verschillende gemeentes zijn wij actief onder een lokale naam. Er wordt bij B&A gewerkt vanuit optimisme, met gezonde veranderingszin, nieuwsgierigheid en in de overtuiging dat voor elk probleem een oplossing bestaat. Het is een snelle, lenige en organische organisatie, waar elke dag anders is en altijd wordt gestreefd naar verbetering en innovatie. De mensen van B&A willen voor de mensen voor wie zij werken een vangnet én trampoline zijn. Nuchter, oplossings- en resultaatgericht en samenwerkend in de moeilijke wereld van verkokerde belangen, schotten en loketten, zetten de doenerjjjjjns en denkers van B&A zich in voor alle bewoners van de wijken waarin de organisatie actief is. 

enthousiast geworden?

Solliciteer direct via deze link met je CV en motivatie, waarin jij jezelf als persoon aan ons presenteert. Voor inhoudelijke vragen over de functie neem je contact op met Cécile Versteegh, operationeel directeur, via 06 – 27 06 19 36. Heb je een vraag over de sollicitatieprocedure? De HR-afdeling is bereikbaar via HR@bagroep.nl of 070 – 302 95 49.

Sollicitatieprocedure

De sollicitatieprocedure bestaat uit een eerste selectie op basis van CV en motivatie, twee sollicitatiegesprekken en een referentiecheck. Wanneer we beiden een match zien, hopen we je daarna te kunnen verwelkomen in ons team!

Reageren kan tot 15 mei 2020. Bij voldoende reacties wordt de vacature eerder gesloten.

Noot aan externe bureaus: wij waarderen jullie wens om mee te helpen met het vinden van de juiste kandidaat. Toch kiezen wij ervoor om de vacature zelf te vervullen.

Deze website maakt gebruik van cookies om website verkeer te analyseren. Meer info

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten