070 30 29 500 info@bagroep.nl

Online communicatie specialist

(32-36 uur | Den Haag)

Wegens het vertrek van een collega zijn we bij B&A op zoek naar een Online Communicatie Specialist.

Wat ga je doen?

Als Online Communicatie Specialist pak je alle uitvoerende werkzaamheden op rondom online, speel je in op verzoeken vanuit de organisatie en denk je mee over de online-strategie.

Daarvoor werk je nauw samen met je communicatiecollega’s en collega’s in de uitvoering, van maatschappelijk werkers tot schuldhulpverleners. Je bent als Online Communicatie Specialist dé online expert van B&A: de schakel tussen techniek en ons publiek.

Je werkt als ‘online nerd’ met de verschillende programma’s en systemen. En weet je niet hoe het werkt? Dan zoek je het uit! Met jouw kennis en enthousiasme weet jij de brede mix van communicatie-werkzaamheden voor B&A en haar projecten met succes uit te voeren. En zo het verschil te maken in het sociaal domein.

Een greep uit je werkzaamheden:

Wat bieden wij jou?

B&A heeft een platte organisatiestructuur en een informele werksfeer met korte lijnen. We kennen een no-nonsense cultuur waar veel lachen en hard werken hand in hand gaan. Vanuit de kernwaarden betrokkenheid, daadkracht en positiviteit willen we steeds vernieuwen. Voor deze functie ontvang je een jaarcontract. Het bruto maandsalaris is maximaal €3.600 o.b.v. een fulltime dienstverband van 40 uur en is afhankelijk van opleiding en ervaring. Daarnaast bieden we 29 vakantiedagen per jaar (bij een fulltime dienstverband), een pensioenregeling en krijg je een werklaptop en telefoon.

Wat zoeken wij in jou?

Een maatschappelijk betrokken collega die energie krijgt van online communicatie en het leuk vindt om de handen uit de mouwen te steken. Als Online Communicatie Specialist bij B&A weet je met de juiste toon je doelgroepen te bereiken. Je bent in staat veel ballen in de lucht te houden, kan je collega’s overtuigen van de kracht van online en je kunt je werk uitstekend zelfstandig organiseren en plannen.

Verder:

Dit zijn wij!

B&A voert sociaal werk uit door middel van projectorganisaties in grote en middelgrote gemeenten en adviseert overheden, non-profit- en publieke uitvoerings- en brancheorganisaties over het sociaal domein. Voor B&A is het leidende principe: Elk mens is ergens goed in. Geen enkel mens is goed in alles. Iedereen is (vol)waardig. Er wordt bij B&A gewerkt vanuit optimisme, met gezonde veranderingszin en in de overtuiging dat voor elk probleem een oplossing bestaat. Het is een snelle, lenige en organische organisatie, waar geen dag hetzelfde is en altijd gestreefd wordt naar verbetering en innovatie. De mensen van B&A streven ernaar om voor de mensen voor wie zij werken een vangnet én trampoline te zijn. Nuchter, oplossings- en resultaatgericht en samenwerkend in de complexe wereld van verkokerde belangen, schotten en loketten, zetten de doeners en denkers van B&A zich in voor alle bewoners van de wijken waarin de organisatie actief is.

Enthousiast geworden?

Solliciteer direct via deze link met je CV en motivatiebrief. Weet je ons te overtuigen en kom je door de eerste selectie heen? Dan bestaat de verdere sollicitatieprocedure uit twee sollicitatiegesprekken en een referentiecheck. Wanneer we beiden een match zien, hopen we je daarna te kunnen verwelkomen in ons team!

Voor inhoudelijke vragen over de functie kan je contact opnemen met Huib Voorn via h.voorn@bagroep.nl en 06-46762182. Voor vragen over de procedure neem je contact op met de HR-afdeling via HR@bagroep.nl of 070-3029549.

De vacature wordt bij voldoende reacties gesloten.

Noot aan externe bureaus: wij waarderen jullie wens om mee te helpen met het vinden van de juiste kandidaat. Toch kiezen wij ervoor om de vacature zelf te vervullen.